Oj, oj, oj!

Alltså, min hjärna kokar! Inte av ilska och inte av värme. Det är bara så mycket som snurrar runt i den just nu att det känns som värsta kärnkraftverk.

Jag var med om stora saker igår. Jag gläntade lite på en dörr som visade sig vara en ingång till en annan värld. Och där fanns så mycket jag vill utforska, så många jag vill träffa och så många frågor jag vill ha svar på.
De svaren jag fick igår har fått mig att fundera hela dagen. Jag tror att jag har ett nytt yrke i sikte, ett yrke som jag aldrig tidigare ens ägnat en tanke men plötsligt faller alla bitarna på plats.



Oj, vad detta inlägget lät kryptiskt...
Så här är det: Jag var på en Magisk Afton hos Anita och Lasse Rydström igår. Där fick vi lära oss lite om våra stjärntecken och hur de präglade oss, om hur auran runt oss ser ut och sen fick vi också möjlighet att få kontakt med någon "på andra sidan".
Jag ska inte gå in så mycket på det här eftersom det finns så många skeptiker där ute men jag fick i alla fall ett klockrent svar och ett förslag på en väg jag skulle ta framöver. Jag fick därmed också "tillåtelse" att odla min dröm om att någongång kanske flytta till den där vingården i Toscana.



Ja, som ni förstår snurrar det mycket just nu så nu ska jag bara sätta saker på sin rätta plats och sen får magkänslan styra. Den brukar ju veta bäst och med lite hjälp av mina nära och kära, levande och döda kan jag nog fatta de rätta besluten i fortsättningen.

Följ med mig här i bloggen så kanske ni får vara med om en resa...


Kommentarer
Postat av: Mia

Spännande!! Och det skall bli spännande att följa dig och se vart vägen leder..



Kram Mia

2011-01-31 @ 02:04:28
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Carina

Ska bli spännande och följa din resa.

2011-01-31 @ 05:05:50
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: Pennelina

Så kul att du tittade in :-D



Har länkat till din blogg från min, då jag ser att vi har så mycket gemensamt och jag har lust att följa med dig en bit på vägen :-)



Många kramar från mig <3<3<3

2011-02-04 @ 09:16:10
URL: http://pennelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0