Dagarna går...

Dagarna bara går, flyter ihop till en ström. Några vardagar så vips är det helg igen.
När man var liten tyckte man allt gick såååå sakta. De äldra sa till en att vänta bara...plötsligt går tiden så mycket snabbare...Då kunde man ju inte förstå ens vad de pratade om. Nu råkar man blinka så är det nytt år, ny vecka och allt det där.
Jag försöker verkligen stanna upp och tänka till ibland. Verkligen försöka njuta av varje sekund, varje minut som jag lever, men jag lyckas inte alltid. Ibland när man sjunkit ner i soffan framför tv.n frågar någon: Vad har du gjort idag? Och man inser att man knappt minns. Dagen har bara swischat förbi!

Eftersom jag dessutom älskar David Hellinius och hans hörna kommer här ett klipp som jag älskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0