Halmstad nästa!

Det var längesen man var "King of the road" nu. För det mesta går bilen Attanäs-Jämjö-Attanäs-Jämjö-Attanäs-Jämjö osv..men idag ska bilen, Joel och jag åka till Halmstad. Som ni vet är sonen Joel rätt bra i pingis och nu går han i 9:an vilket innebär att han ska söka gymnasium efter jul.



Så nu kommer det inbjudningar från olika håll som vill locka honom att söka just DEN skolan.
Själva hoppas vi på Procivitas i Växjö, men vi måste ju kolla lite olika alternativ. Så därför ska vi köra till Halmstad idag, dit Joel är inbjuden för att få lite info, en "snikmiddag" och få träna ihop med dem där. Ska ju bli lite spännande.

Idag är det också en stor dag för min "bästaste" syster (ja, jag har ju bara en...) som fyller år idag!
Grattis Ingegerd!


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Lycka till kusinen min :)

2009-10-07 @ 12:51:15
Postat av: Mia

Kul att han är så bra i pingis.. Hoppas han kommer in i Växjö men bra att kolla runt lite..



Kram

Mia

2009-10-07 @ 18:04:44
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Kina

Lite ofattbart att våra "småttingar" har blivit så stora! Det är inte så längesedan som vi var mammalediga ihop tycker jag.....

2009-10-08 @ 15:15:57
URL: http://widebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0