Paddorna har hittat sitt paradis!

Jodå, nu har vi fått det bekräftat: Det finns strandpaddor i båda våra dammar. Både yngel och romstinna honor. Och igår kväll tog jag Joel o Jossan med mig ut på padd-jakt. Ja, inte jakt i den meningen utan vi skulle försöka se dem. Men de är skygga! De har ett fantastiskt ljud när de spelar men så fort vi kommer nära så tystnar de. men vi hade span på två stycken igår. Jag skulle vilja lägga in ljudet från dem här men jag vet inte hur man gör...

Jag ska jobba lite på det...

Annars kan jag väl berätta att jag har ridit lite på Salve. Han är en väldigt pigg men osäker häst. Men vi gör framsteg varje dag!

Idag ska vi till Olivia på födelsekalas. Denna Olivia som ni kan läsa om i tidningen ibland: Klicka här

Så vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0