Kyrka o natur

Vår Joel passade på att konfirmera sig igår. Jag tog inga bilder i kyrkan för jag räknade iskallt med att Tord gjorde det. Så förhoppningsvis kommer fler bilder senare. Men ett litet kort med mobilen utanför kyrkan kommer här i alla fall:



De var så duktiga och ja, mamman fick en tår i ögat... Speciellt när Erica sjöng Gabriellas sång utan ett darr på rösten.
Sen åkte vi hem till Attanäs och tog med oss släkten:-) Smörgåstårtan gick åt och även om det var lite kallt att sitta ute så funkade ju även det. men sen flyttade vi in till presentöppning och kaffe. Man kan sitta 12 personer runt vårt köksbord om bara viljan finns:-). Och den fanns!
När alla gästerna åkt hem så tog Josefin, Hansi o jag med oss Micke och gick ner mot sjön. Där var så vackert med alla blommor och Guds vackra natur (ja, jag tog nattvarden idag..). Här kommer ett urval av alla bilder jag tog med samma mobilkamera:-/. Kanske ska skaffa en bättre kamera men mobilen har man ju alltid med sig.


Blommande slån

Mandelblom

Utsikt från militärkullen där vi gifte oss för snart 9 år sen.

Svinrot - en utrotningshotad art som vi har lyckats få att trivas i vår ekhage.
Sen var det bara hem o göra thé och krypa ner i soffan o somna till Melodifestivalen:-)

Heja Norge!

Idag kommer min Favvobror Pelle och min Favvo-Anna och hennes Favvo-Mats! Jag längtar efter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0