Intensiva maj månad....

Som vanligt är maj en sådan intensiv månad. Alla avslutningar, sommarfester, och födelsedagar i familjen. Till det kommer mycket som ska fixas på gården med stängsel, flytt av djur mm.
Men när jag nu sitter här den allra sista dagen av maj så kan jag ju bara konstatera att maj 2009 har varit lika underbar som maj månad ska vara.
Nedan följer ett litet popurri av bilder jag tagit med min mobil under månaden. Mobilen är ju alltid med och även om det inte blir högsta kvalitet så blir det ändå minnen och gör att det blir en dag man minns och inte bara en dag som gått!

Körsbärsblommor

Tömkörning med Salve

Joels konfirmation

Tavlan som Joels kusin Jenny gjort med motiv från "vår sjö".

Mona 40 år - ett nattligt äventyr

Första tådoppet i poolen

Stängsling nere vid sjön

Jättesuddig, men det är Jossan på scenen i Jändelskolan på deras sommarfest.

Gamla polarna Hansi o Mona på hennes lilla party.

Ja, det var en del av mina majbilder.

Nu väntar en kanske lika intensiv juni månad. Den börjar med Sweden Rock för att följas av skolavslutningar, tältresning, midsommarfirande och förhoppningsvis många galna o sköna minnen att spara i hjärtat.
Och mitt i allt detta håller jag o min syster på att planera en annan galen ide, men mer om den följer.

Så gå ut i naturen och dra ett djupt andetag och förundras över att detta under händer om o om igen. Varje år får vi uppleva detta gröna, sköna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast nu är det ju mitten på juni, så nu får du nog allt uppdatera bloggen lite ;)

2009-06-14 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0