Nu laddar vi för tågluffen!

Om en vecka sitter vi på tåget som ska föra oss längre än något annat tåg förrut. Eller är det egentligen längre till Milano än till Idre? Måste kolla upp det...
I vilket fall som helst är veckans utmaning att packa en ryggsäck så smart och lätt som möjligt. Kväver ett antal omförsök antar jag.
Annars är veckans uppgift att riva av svallbrädorna på halva taket på källarstugan. Sen på med nytt svall och isolering osv. Det blir nog inte färdigt denna veckan...
Men det är måndag morgon så nu kör vi! Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: annapanna

jag tror det är längre till milano faktiskt, dock är tågresan till Luleå svårare att bedömma, jag menar några i er besättning har ju genomlidit den :) Hoppas att ni får en grym resa jag tänker på er!

2009-07-21 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0