Nu är det nära...

Nu bär det snart iväg. Imorgon kl 06.00 lämnar jag o Joel Attanäs och börjar vår Europaluff.
Ryggsäckarna är packade och spänningen stor.
Vi hoppas kunna uppdatera lite emellanåt men jag lovar inget. Men håll koll här så ska vi göra vad vi kan.
Just nu ser ryggisarna ut så här(a) i alla fall...

Observera att jag har packat ner Y3.. Det är bara tomkartongen som ligger vid sidan.
Nu ska jag ut och instruera Jossan i poolvård. Sen laddar vi med spagetti o köttfärssås...
Och övar lite italienska: Qualcuno parla inglese? - Finns det någon här som pratar engelska? :-)

Ciao ciao och arrividerci

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha en trevlig resa! Själv är det sista dagen innan min semester och jag kan tala om att det inte ska bli nå'n långdag idag :-)

2009-07-27 @ 05:40:08
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0