Det går framåt...

Jag gör stora framsteg i skogen. Björk, ek, vindfällor eller ale med röta i en bäck. Nema problema.
Riktigt roligt är det. Men det blir en vardag av detta också och tiden räcker inte till allt. Tex blir bloggen dåligt uppdaterad just nu. Jag hoppas ni ändå håller er kvar och kollar in någon dag.
Tills vidare kan jag lägga in lite blider på familjen tagna av Camilla med NYA kameran:

Hansi läser saga.

Anna-Karin är glad. Detta var ändå innan päronkonjaken...

Feén Lisa lyssnar på saga

Josefin.. Say no more...

Joel saknas för han ville inte följa med på partyt.

Ps. Jag har fortfarande två tågbiljetter till Göteborg från Karlskrona den 28 feb och hemigen den 1 mars. Ingen intresserad?

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej!!

Jag har utmannat dig..kolla min blogg!

Ha en kanon kväll o hälsa familjen.

Tid för fika mellan trä fällningen??

2009-02-05 @ 18:42:35
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0