Nu var det helg igen!

Jag fattar inte vart veckorna tar vägen!

Denna veckan har präglats av


OCH


En drömvardag som dock kan ge lite svettiga ben under huggarbyxorna, men det kan det vara värt.

Idag har jag dock haft lite innejobb hos Distriktsveterinärerna och det är en alltid lika spännande upplevelse. Ska dit två dagar nästa vecka också.

Idag åker Joel till Kastlösa på Öland på konfa-läger och det minns man ju hur det va.....Huuuva...Försöker förstå att han håller på att bli vuxen...

Ikväll blir det grillning och kanske ett glas rött i kvällssolen. Vad sägs om det?

Helgen ska bli kanon vädermässigt så nu ska vi passa på att njuta av varje sekund!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Imorgon kommer jag till älskande attanäs till min älskade faster och hennes älskade familj!

2009-04-25 @ 18:10:42
Postat av: Mig själv!

Puss dej Jenny! Ska bli sååå kul att ha dej här!

2009-04-26 @ 08:26:14
Postat av: Anonym

jag hinner med kalaset, det har jag planerat nu. Men om det sen blir så att vi kan ses innan det iveckan är jag inte sen att tacka ja, jag vill det! ses i karlskrona kanske?

2009-04-26 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0