Jag är för dålig på att blogga...

Men det finns så mycket annat att göra här i livet innan man dör.

Ja, vi har hört paddorna, dock inte i våra egna dammar utan längre ner mot sjön.
Ja, jag längtar som en tok efter Anna och det gör vi allihop.
Ja, jag tycker min andra brorsdotter Jenny är modigast i världen. Hon har gjort något som jag faktiskt inte vet om jag själv vågat...
Lisa har tappat sin andra tand. Poff så flög den ut på dagis i fredags.
Ja, det var en kort resume om vad som hänt här i Attanäs. Tycker ni att det är kul att läsa så lämna gärna en kommentar så kanske det inte dröjer lika länge tills nästa gång...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mirja

Blogga mer!

Kan inte tro att Lisa redan tappar tänder.

2009-04-18 @ 23:43:32
Postat av: Anonym

Ja imon kommer jag hem och jag saknar er också jättemycket, får jag tag på en bil så kommer jag direkt, eller också väntar jag att fara till Mats kommer ner så åker vi tillsammans :) Hoppas allt är bra med er! pusspuss

2009-04-20 @ 20:08:13
Postat av: Kina

Känns ganska okej att du inte bloggar lika ofta längre...... Eftersom jag själv är ännu slappare, fast nu är skillnaden inte riktigt lika stor längre :-D Fast samtidigt vill ju lilla nyfikna jag veta ALLT. Kram

2009-04-22 @ 08:29:37
URL: http://widebrant.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag tycker att det är jättekul att läsa och se vad ni gör. Allt finns ju inte på FB..

2009-04-22 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0