Ett av de bästa vårtecknen....



Inte just den på bilden men...
Idag när jag skulle hämta Lisa på dagis och hade stannat bilen på parkeringen var den där! Årets första citronfjäril flög förbi mig. Och när jag o Lisa sen kom hem så satt det ytterligare en (eller samma, i så fall hade den varit i Hallandsboda i går också) på blåstjärnorna vid trappen. Jag örsökte fånga den med kameran men det ville sig inte så återigen fick Google bildsök rycka in.
I varje fall är det härligt att se denna gula varelse och idag har det ju varit underbart vårväder.

Jag har gjort min andra dag hos Distriktsveterinärerna och jag har lärt mig massa nya saker.

Nu är det helg och det ska bli en riktigt bra helg med massa barn, man, vår och trädgård hoppas jag!

Sitt inte inne framför era gamla datorer nu utan UT! Ut i våren!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har varit ut och cyklat idag ch det flyger en massa citronfjärilar överallt. man blir så lycklig!

2009-04-04 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0