Mellan två körningar...

Jag sätter mig här en stund. Är hemma och vänder mellan två körningar.
 

Joel tränar sena passet och Hansi är på möte så här blir ett körande även ikväll. Dock är onsdagskvällarna om möjligt ännu mera hektiska. Men som vi sa när vi pratade om detta: Det är några år det är så här sen sitter vi här om kvällarna och inte har något att göra...Även om det känns väldigt avlägset just nu. Joel tränar tre kvällar tis, ons och tors och Josefin tränar två gånger mån och onsdag.

Idag har jag varit en runda på gymet efter jobbet, jag jobbade ju bara halvdag idag.
Det var riktigt skönt att gå loss där och jag är rädd för en riktig träningsvärk imorgon men det var det värt.

Sen blev det en glass i solskenet när jag hämtat Lisa på dagis, lite tidigare än vanligt. Lyx!

Ja, det rullar på rätt lugnt just nu tycker jag. Jag "myglade" bort en resa till Karlstad nästa vecka så jag kan köra Joel till praoplatsen. Han ska prao på Z-bageriet. Arbetstider 06.00 - 12.00! Jo, det går väl bra. Tur man har flextid...
Hoppas han får frallor med sig hem:-p

Vad mer kan jag berätta? Jag har presenterat min affärside för några stycken och den verkar funka. Jag har även kollat in mina konkurrenter lite och det ser ju bra ut. Jag måste bara plugga på lite först och kanske investera något men sen är jag på G. Men det kommer troligtvis bli en bisyssla till allt annat jag vill göra.

Nu ska jag lyxa ner mig i soffan och kolla på IDOL en liten stund innan det är dags för kvällens sista körning till Jämjö.

Gör vatten till vin - och bensin!

Kommentarer
Postat av: Carina

Synd att du myglade bort Karlstads-turen, jag hade kunnat åka upp och träffa dig på kvällen om du hade varit kvar då.



Din affärsidé är en kanonidé!

2008-09-24 @ 14:02:41
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: jag själv

Ja, Carina, jag övervägde det faktiskt med tanke på att vi kunde passa på att träffas. Men det går säkert fler tåg. Annars funkar ju vår relation på distans ganska bra tycker jag;-) 2 träffar IRL på 8 år är väl inte illa?

2008-09-24 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0