Söderhamn..


Nu har vi passerat Söderhamn. Eftersom det är många som är nyfikna: Jag har trådlöst internet som fungerar som en mobiltelefon. Alltså, har man täckning för mobilen har man täckning för internet. Enkelt! Däremot behöver vi snart en lång skarvsladd för att ladda batteriet i datorn....
Sen kommer frågor om vädret. Ja, vi gjorde ju något märkligt i morse Pelle och jag: Vi körde norrut IFRÅN snön och eländet som ni i södern tydligen drabbats av. Vi har haft kalasväder att köra i: någon plusgrad och torra vägbanor.

Passagen genom Stockholm gick bra även om det var en lastbil som var tvungen att BACKA på Essingeleden och vi såg heller inte röken av den bortsprungna lilla hunden som de varnade för på trafikradion...

Nu sitter autopiloten Pelle+GPS och kör. Vi rullar mot min favvostad Sundsvall men kommer att köra förbi för att förhoppningsvis anlända till Sävast, Boden strax innan midnatt.

Men vi mår bra. Stämningen är god, inga syskonbråk än och trafiken är lugn.

Kommentarer
Postat av: CJ

Rapport från Ramdala-slätten. Här blåser det kuling och är en plusgrad.Det gäller att man håller i hatten. Alma, Annika och Fino har varit här och lunchat. Nu väntar vi på att familjefadern ska komma hem. Har får nog salta vägarna åt oss i natt.

Kör försiktigt! Puss & Kram

2008-10-30 @ 16:51:24
Postat av: Syster

Jag håller mig uppdaterad samtidigt som jag lagar middag.

Fortfarande skitväder. Grabbarna hoppas på att det ska snöa hela natten så att vi kan åka pulka i morgon.

2008-10-30 @ 16:56:13
Postat av: Torgny Andersson

Hej!

Hörde inte att ni tutade.

Kör försiktigt kan vara renar på vägen

2008-10-30 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0