Nu ger vi oss av igen...

Väskan är packad igen och jag är redo. Sitter just nu och väntar på min bror och käkar en macka.
Idag ska vi göra en fantastisk resa från lilla Blekinge i södern till Luleå i norr. Resan går med bil o släp och beräknas ta ett antal timmar. Jag väljer att inte tänka på det utan ta en bit i taget. Väl i Luleå väntar min älskade brorsdotter och bara det gör resan väl värd. Sen är jag nyfiken på hur långt Sverige är egentligen... Jag har ju bara flugit när jag ska så långt norrut och det är ju lite fusk. Jag kommer att ha dator och annat med mig så jag hoppas att tekniken fungerar och jag kan fylla på den här sidan under resans gång.

Så ni trogna läsare: Idag gäller det att gå in här och uppdatera er emellanåt.


Och bara som jämförelse.. Det tog längre tid att flyga till Philippinerna...

Nu far vi till renarnas och de vackra vyernas land!

Och Torgny: Jag tutar när vi far förbi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0