Äntligen blev det Joels tur!

Nu har Joel spelat pingis i fyra år och han har utvecklats något enormt under tiden. Och igår på hemmaplan i JämjöCupen var det hans tur. Hans tur att få stiga upp på översta steget på prispallen.
Han gjorde en kanontävling och spelade gudomligt hela dagen. Detta resulterade i en seger i P15 och en andraplats i HJ17. Hör till saken att Joel själv bara är 13 år men slog de som var 2-3 år äldre.



Och en halvmeter längre....



JA, mamman ÄR stolt! Men detta innebär också att vi måste bygga ut prishyllan. Projekt för morfar kanske?

Nu ska vi äta frukost och sen tillbaka till sporthallen. Idag ska vi sälja korv och heja på tjejerna.

Idag passar vi på att sända ett Happy Birthday över Atlanten till vår energikick Justin Hopkins som fyller år idag!


Vad äter man i lust och nöd - Bullens korv med bröd

Kommentarer
Postat av: annapana

Åh hälsa honom en stor och varm grattiskram från kusin mig! ;) Jag saknar er, men nu är det nära tills vi ses. KRAAM

2008-10-19 @ 11:24:25
Postat av: Mig själv

Läs Sydöstran imorn!

Anna: Jag skickar en kopia till dej. Ses snart...Längtar!

2008-10-19 @ 16:12:06
Postat av: Anonym

2008-10-19 @ 17:54:30
Postat av: Mobropelle

Grattis Joel det gjorde du bra. Man får aldrig ge upp och tillslut kommer belöningen.

2008-10-19 @ 17:56:41
Postat av: Swenzons

Grttis Joel o den stolta mamman & pappan

gött med lite framgång ! efter allt slit o alla resor.

Swenzons

2008-10-19 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0