Nu är det nära...

...ja, nu börjar det kännas. Att det inte är länge kvar. Jag går och räknar dagarna liksom barnen räknar dagarna till julafton. Men jag har bara tio arbetsdagar kvar på Metrima och det är inte mycket. Tolv år som ska summeras och dokumenteras och sen sorteras in i facket "historia".
Jag har hållt min sista utbildning och nu är det bara två små veckor kvar och med tanke på att flextidskontot är ganska tjockt blir det nog inte så långa dagar... Jag kanske kan ta några turer extra på gymet och träna mina skogsmuskler och kanske jag hinner med någon tur på stan för att insupa julhysteria. Annars ligger jag faktiskt än så länge bra till i planeringen. Jag är till och med före, något som inte inträffat sen jag fick barn tror jag.
Men jag har också lärt mig att sånt kan ändra sig fort så jag drar inte för stora valsar på det.
Men idag tänder vi adventsstjärnorna i fönstren


och förbereder vi oss för en skön advent och en frödjefull jul!

Så ta en mugg glögg, och en pepparkaka med en klick mjukost ädel på och njut!


Glögg på er alla bloggare och bloggläsare
Nu börjar en härlig tid med fri tillgång på glögg och pepparkakor!



Kommentarer
Postat av: annapanna

Åh va mysigt det verkar borta i Attanäs nu. Det är bara så jag vill åka till er på en gång. Tänk om ni också skulle åkt till de vita backarna över jul. Shit vilken lycka. Ja saknar er och tänker på er varje dag. Hoppas att vi hinner ses en sväng imon. kramkram.

2008-11-28 @ 23:05:34
Postat av: Torgny Andersson

Hej Metrimas stjärna!



Sundsvall kommer att sakna dig



Vi har vinter, snön vräker ner och backar och spår är öppna

Verkar trevligt ändå i Attanäs

2008-11-29 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0