Färdigrest för idag.

Jag har nått mitt etappmål.
Pelle o gänget släppte av mig i Sollentuna och sen tog jag pendeln till city och gick till hotellet. Bor fint på Sign.



Har dock lite känslor för de andra som har sex timmar till framför sig. För att inte tala om Anna som har en bil och ett släp och en takbox att packa ur i morgon och packa in i en blå liten stuga...
Nu ska jag ta en rask promenad i storstan och få fart på benen och få lite mat i magen. Det blir nog en sushi på centralen. Sen blir det sängläge lovar jag. Har gjort någonstans runt 250 mil denna helgen och lägg då till 80 mil tidigare i veckan..
Men någon måste ju hålla världstemperaturen uppe....

Kul att ni är så många som följt oss här på bloggen. Fortsätt gärna med det även om det kanske inte blir såna här minutuppdatering i fortsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0