På väg...

JA en liten bit på väg är jag.
Sovit som en stock imin säng inatt, inte ett dugg resfebrig. Men vaknade till strax efter fyra och sen var det kört. Bara att gå upp och njuta av tystnaden en stund.
Nu har jag checkat in på Kallinge efter att tagit mej igenom säkerhetskontrollen. Tack Alexanders mamma!
Så framför mej har jag ett boardingkort med hela resan och en disig marsmorgon utanför fönstret.


F17 skickar upp JAS-plan på löpande band men "mitt" plan från Stockholm har inte dimpt ner än. Jag är lugn om än lite spänd och har just upptäckt att ljudboken jag laddat till min mobil har jag redan läst:-S Inte undra på att jag tyckte baksidetexten lät bra men bekant. Kan förresten lämna två boktips: Små citroner gula av Kajsa Ingemansson och Mossvikenfruar av Emma Hagberg. Båda två härliga "tjejböcker".

Men då far vi vidare i världen. Jag återkommer!

Puss o hej, jag - en affärstjej!

Kommentarer
Postat av: Carina H

Ska bli spännande och följa dig resten av veckan.
Kram Carina

2008-03-10 @ 14:08:44
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: Broder Pelle

Lillasyster jag håller ett öga på dig fortfarande fast du är så långt iväg.
Kram Pelle

2008-03-11 @ 07:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0