Josefin 10 år



Denna lilla damen fyller tio år i morgon den 9 juni.
Det är bara ett bevis på att tio år går ohyggligt snabbt...
Då kom hon ut på ett kick efter att röda jackan hängts ut. Som en kossekalv med klövarna först och näsan var sned.

Nu delar vi tjejhemlisar och lånar varandras kläder. Åtminstone väldigt töjbara kläder...
Min stora flicka är på väg in i en annan värld. Den stora världen och jag kan inte längre skydda henne mot allt ont. Nu måste hon snart lita på sej själv och sin egen intution. Jag bara hoppas att jag under hennes första tio år lärt henne vad som är viktigt och vilka värderingar man bör ha på saker och ting. Och att hon inte gör för många och allvarliga misstag längs vägen.

Men älskade Josefin: Jättegrattis på 10-årsdagen och jag är så stolt över min avbild.
Jag älskar dej Jossan!


Kommentarer
Postat av: Carina

Dom små liven växer snabbt :-) Har hon bara lyssnat på mor och fars goda råd så kommer hon att klara sig långt här i livet.



Själv tillbringade jag gårdagskvällen i Karlstad och kollade in V:s studentbal :-)

2008-06-10 @ 07:06:32
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0