Sista måltiden...

...blev ett julbord med 1700-talsinspiration.
Massor av god mat på Grevagården i Karlskrona.

Detta blev ju sista kvällen med Metrima och ett gott slut.
Jag avrundade dagen med att lura i min chef Jörgen att ölen var vatten, eller var det tvärtom:-) Ett gott skratt blev det nog och slutsatsen: Lämna aldrig en Grolsch hos Anna-Karin!

Ja, som nu alla vet som följer min blogg: Imorgon lämnar jag Metrima och det livet och börjat ett nytt liv. Alla frågar i bästa sportjournalistanda: Hur känns det? Och jag kan bara svara att det känns så himla bra!
Så nu borstar jag mina tänder o kryper ner i sängen för imorgon ska vi kramas och gråta:-D Med ett leende:-)

Observera mitt horoskop i BLT idag:
"Lejonet: Hem och familj står i fokus nu. Diskutera långsiktiga planer. Du känner för att vända ett nytt blad."

Jag menar, när till och med stjärnorna är med mig...Vad kan gå fel?

Inlagd sill och lax - nu somnar jag alldeles strax



Kommentarer
Postat av: Yster

Lycka till nu med ditt nya liv! Själv är jag i förstadiet för att packa ner delar av julen för att kunna transportera den genom en del av vårt avlånga land.

Men det är inte mycket som får följa med. Om vi inte skall låna lilla släpet, som dock har en viss vana att transportera både det ena och andra.



Ha det gott nu!



Kram

2008-12-13 @ 09:57:54
Postat av: Jag själv

Lilla släpet är inte så litet som det ser ut på utsidan. Det är enormt på insidan. Och tar ni sen broder Pelle till er hjälp så kan ni nog få med hela julen. Man kan hälla i julgranskulorna uppifrån:-)

Men jag kommer ju att sakna ert julaftonsbesök:-( Men vi kan väl köra det lite senare.



Jag har det jättegott nu!



Kram

2008-12-13 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0