Migrän och begynnande förkylning:-)

Ja, för en vanlig dödlig hade det varit dystra besked att först få migrän, och sen när den börjat ebba ut känna en annalkande förkylning.

 Men... I mitt fall är det annolunda. I mitt fall betyder detta att jag äntligen låtit kroppen koppla av och släppa taget. Att jag tillåtit mig att tagga ner och känna efter. Att själen börja finna en sinnesro och detta känns så bra.
Jag har nog aldrig känt mig så lycklig för en migrän och förkylning som jag gör idag.
Men jag kurerar min förkylning med Echinaguard och Ipren så blir den nog inte så långvarig. Jag har ju fortfarande saker jag inte vill missa. Jossans julfest ikväll, Jobbets julbord på torsdag och min sista dag på jobbet på fredag...


Kommentarer
Postat av: Carina H

Krya på dig. Själv har jag precis varit hos läkaren för mitt blodtryck.



Grattis på namnsdagen också!

2008-12-09 @ 10:12:07
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0