Läget under kontroll...

Vi har hunnit med mycket denna helgen och nu har jag läget under kontroll både på arbetet och hemma.

För första gången på mycket länge känns det som om jag är i fas.
Jag har en vecka kvar på Metrima och det känns rätt bra faktiskt. Jag har mentalt lämnat företaget och är redan inne på nästa projekt.
Under veckan dök nya jobberbjudande och nya utmaningar upp. Ja, jag tror inte jag kommer att bli sysslolös...
Jag har även gjort en insats i skådespelets unika konst när jag varit medbrottsling till kidnappningen av Hansi i lördags.

Men vädret... Det regnar och regnar oavbrutet. Hade det kommit som snö hade vi haft minst en halv meter nu... Lyllost Anna.. Jag vidarebefodrar en bild från Idre:


Ja, det är min brorsdotter, hon med tungan mitt i bilden...

Hon har även en lillasyster, Jenny som jag längtar efter:

Jenny, vi längtar efter dig!

Idag har vi lyckats baka lussekatter också:-p Sååå goda blev dom och det var givetvis Joel som var bagare. Han har talang den grabben. Men hans två systrar kämpade väl med korvarna och russinen.

Och för er som kan tänkas komma hit i julhelgen kan jag meddela att lagrerna börjar fyllas på. Även där ligger vi före i planering och nu hoppas vi bara att vi inte hinner dricka upp allt drickbart innan festerna börjar:-p

Vad det gäller julgransförsäljning så är det inte riktigt högsäsong än men det börjar komma förfrågningar så jag tar väl ett ryck till nästa helg. PÅ tisdag ska jag ju inhandla dressen med huggarbyxor, stövlar och hjälm. Sen blir det tuffa tag i skogen istället för mes framför datorn:-) Härligt, jag längtar!

Ja, nu blir det inte roligare än så här i bloggen. Får se när vi ses näst, denna veckan är full utav julfester och annat kul så det kanske inte blir så uppdaterat.

Men håll taget och kolla in ibland. Plötsligt händer det:-)

Kram på er alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0