Ja, inte går jag o skrotar i alla fall...

Här är fullt upp och jag har nu gjort mitt första frilansuppdrag sen jag slutade vara tjänsteman och blev egenföretagare.
Tack vare att jag har en sån enorm datakunskap och samtidigt är snabbtänkt och social och till och med lite trevlig emellanåt

så fick jag åka till Distriksveterinärerna igår.


Där var det tänkt att jag skulle hjälpa till med inventering och det gjorde jag plus lite annat kan man väl säja. Idag har jag hjälpt till att sätta kanyler och dropp och till och med tittat på en operation av en hund. Jättespännande!


Men nu får jag lugna mig och återgå till mitt motorsåg igen. Fast först ska vi gå över vägen till våra nya grannar och dricka glöggen som inte blev av den dagen Hansi blev kidnappad. Det ska bli trevligt. Och i morgon är det nyårsafton igen. Jag tycker inte det var längesen sist men visst har det hänt mycket i år.

 Allt har kanske bara gått lite FÖR snabbt och jag sjäv har inte riktigt hängt med i tempot.

Jag kanske till och med kan få till en liten årskrönika här imorgon. Håll utkik!



Kommentarer
Postat av: Torgny Andersson



Hej alla där nere i söder



Ser fram emot din årskrönika

Gott Nytt År till er alla från ett vintrigt Sundsvall Minus 8 och bra med snö

2008-12-30 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0