Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Vi hade ju tänkt att fira Hansi i dagarna två med hela släkten ca 40 pers på julafton och hela bekantskapskretsen på juldagen (60 pers). Men...
Kräksjuka är ett fenomen man inte kan styra över. Det har slagit till i Attanäs med full kraft och det känns inte helt ok att ev. smitta ner 100 personer nu i jul.
Så vi har bokat Folkets Hus i en helg i Januari och då blir det storparty för allihop.

Och i och med detta så kommer vi att fira en lugn och skön jul hemma.

Jag är ju sån som tror att det finns en mening med allt som sker, men just nu ser jag inte det helt klart framför mig. Men jag återkommer när jag kopplat meningen...

Så från oss alla till er alla önskar jag en riktig God Jul!
Och har ni några frågor om festligheterna så hör av er så berättar jag mera.



Kommentarer
Postat av: Carina

Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig - hoppas att ni inte blir allt för drabbade med kräket.



Själv firar vi ev. en jul i sorg eller väntan på det......

2008-12-22 @ 16:02:12
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: Ella

Men man ska dela med sig allt:) skojar

Här har bara Nicco varit skjuk o det va flera dagar sen så peppar peppar så har nog vi andra klarat oss.

Hoppas i allafall ni är någolunda pigga när tomten kommer:)

God Jul!!

2008-12-22 @ 22:25:41
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0