Avtackad!!!

Nu är det slut. Min Metrimatid är över och i går blev jag avtackad enligt konstens alla regler. Eftersom jag har lite nyfikna människor i släkten så lägger jag här ut bilder på mina presenter jag fick.
Ifrån mina arbetskamrater fick jag fin KostaBoda-skål:


Av Metrima fick jag en tavla(eftersom jag inte lyckats göra så många själv på företaget...)



Konstnären är känd i hela Karlskrona och motivet är Hantverkargatan med Tyska kyrkan i bakgrunden.

Sen fick jag blommor:



Vackra limegröna (framgår inte riktigt av bilden) nejlikor och knallaprikosa rosor. Helt i min smak.
Och sen fick jag en sak till. Av min käraste kollega, Eva, en underbar människa med ett stort hjärta fick jag denna:


En hängande ljuslykta i rostig smide med formen av ett hjärta. Underbar! Lite rostig och ruffig men ändå sirlig. Ja, Eva du vet jag gillar! Du kommer alltid att finns i mina tankar när jag har den tänd och det blir ofta nu i vintermörkret.

Ja, det var det.
Idag är jag herre på täppan och ensam torpare för Hansi och Joel är i Jönköping och spelar Sydsvenska mästerskapet idag. Så denna helgen är TJEJHELG! Och ikväll ska vi tjejer mysa i soffan som bara vi kan:-)

Så puss o kram - tavelram
NU ska vi till Jämjö o köpa lördagsgodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0