Joel har namnsdag

Tjena!
Idag är det fredagen den 13:e image46

Men vi tänker fira Joels namnsdag istället:-)

Detta gör man bäst genom att ta brumbrumbilen, eller kanske bussen... till stora stanstan och går på Glassiären.
:-p


Och sen åker man till Vämöparken och kollar alla djuren.

Så där lagom roligt. Men grisarna var så oooootroooligt fula så de fick vara med på ett antal kort.


Sen när vi kom hem fick det faktiskt bli ett dopp i poolen. Det är ju faktiskt både sommar och semester. Och ikväll ska vi grilla. Imorgon styr vi bilen mot Bergkvara på grill och umgåsparty. Ska bli kul.

Och mina tankar far till Cypern ibland(ganska ofta faktiskt) där min kära bror och brorsdotter ligger på en strand o gottar sej... Jag är inte ett dugg avundsjuk...

Men vi har ju faktiskt (fjärde gången jag använder det ordet i bloggen idag...) en Turkietresa till godo i slutet av september om det finns något kvar..när både fam. Engdahl och Karlsson varit där:-D

Puss o hej, grisrumpepastej.

Kommentarer
Postat av: s

oj då! Då ses vi i Side:-) hahahah! världen e liten du!
Vi åker 1 sept, med fritidsresor!
Se ya there!!!

2007-07-13 @ 15:31:26
Postat av: Anonym

sorry, läste ju fel....då ses vi inte där alltså! Hahaha...ha det gott ! Jag har oxå varit där för 10 år sen...hua så fort tiden går....

2007-07-13 @ 15:32:29
Postat av: Attanas själv

Ursäkta förvirrad tvåbarnsmor... Helt OK.

2007-07-13 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0