Grattis Sara!15 år

Nu var det längesen det uppdaterades här på sidan. Men jag har börjat jobba och allt tar sin tid.
Idag vaknade vi lite småtrötta efter en trevlig kräftskiva hos Conny o Vickan igår.
Och efter en mättande brunch hamnade vi framför tv:n och såg Carro ta VMGULD!!!!
image71
Denna fantastiska idrottskvinna!

Ja, som vanligt så grät jag....Redan i andra kurvan började tårarna rinna...

Men sen åkte vi till Sturkö ialla fall för att fira Sara som fyller 15 idag. Lite speciellt eftersom jag praktiskt taget var med när hon föddes. Och nu är hon helt plötsligt 15 och ska köra moped o så...
image72

Och Lisa fick bekanta sej med Saras gosiga kanin Mimmi.


Imorgon börjar skolan och nu kanske vi kan få in lite rutiner igen. Och jag ska åka och kolla på en bil som jag kanske ska köpa. Återkommer i det ämnet...

Puss o hoj
fjärrkontroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0