Snö!

Detta inlägg är främst till för min kära brorsdotter Anna och hennes Mats som befinner sig i Argentina på väg runt jorden: http://www.karlssonanna.blogspot.com
De har definitivt ingen snökontakt just nu så därför ska jag med bild och ord beskriva läget i Attanäs:


Fikasugen?


Beda på G, även Micke i bakgrunden.


Men det finns en sol någonstans och den vill bryta igenom.

Så Anna och Mats och alla ni andra: "Snön faller och vi med den".
Men vi reser oss på 9 och tar nya tag med snöskyfflen. Hoppas ni har det underbart på andra sidan jorden, ni ser vad ni missar och hade ni varit i Sverige nu hade ni väl hängt i Västbacken just nu :-)

NU ska jag pulsa ut igen och skotta lite till!

Kommentarer
Postat av: annapanna

ah ett inlagg bara for oss vad sot du ar. jag blir lycklig av att se snon och helt riktigt hade vi varit hemma hade vi sakert gottat oss i nagon skidbacke. nu far det snart vara slut med allt detta och dAgs for anna att bli vuxen! :)

2010-12-12 @ 00:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0