Sundsvall igen!

Nu är jag på G igen. Jag lovade ju att jag skulle ta tag i mitt bloggande men det går lite trögt. Sanningen är väl att jag måste ha lite lugn och ro för att kunna få ihop något vettigt här. Och just lugn och ro är en bristvara just nu känner jag. Men inatt har jag sovit gott i min favoritstad Sundsvall.
Varför är Sundsvall så trevligt då?
Jag tror det började med att gjorde min första långa tjänsteresa hit och blev så väl mottagen. Det satte ett spår i mitt hjärta. Sen dess har många resor gått dit, jag har lärt känna många människor från trakten och genomgående har de ett lugnt, härligt och supertrevligt sätt. Sen är naturen storslagen med havet och samtidigt Södra och Norra berget. Staden är lagom. Man får snabbt en överblick över stadskärnan och jag känner mej aldrig vilsen här.
Så här ser det ut ifrån mitt hotellfönster idag:  
Men nu är klockan halv nio och jag ska checka ut och bege mej till "jobbet".
Om allt går bra kanske jag återkommer i eftermiddag.

PS. Jag hade en underbart trevlig kväll i Stockholm i måndags. Tack Anna, Carro, Sara o Anna för att ni är så härliga! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0