Min mamma fyller år idag!

Ja, det är faktiskt sant. Min mamma fyller 70 år!
image87

Utan denna fantastiska kvinna hade jag över huvudtaget aldrig funnits och jag hade heller inte blivit den jag blivit.
Många gånger säjer man att "mamma är lik sin mamma" och i detta fallet: Ja vi är lika.
Både till utseende men även på insidan. Och det är väl så här 37 år senare man verkligen fattar vad ens mamma betydde när man var liten.
Tack mamma för att du finns där och alltid funnits för mej.
Kramar från din lilla dotter!

Kommentarer
Postat av: anna

vilken söt bild - det sägs ju att vi också ärlika så jag är väl lite av nästa generation jag :) jag är stolt att vara en av er!

2008-02-22 @ 13:43:21
URL: http://annakarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0