Det finns inget dåligt väder...

...bara dåliga kläder.
Ja, det lever jag efter fullt ut.
MEN (som Tony Irving skulle sagt) Jag måste nog införskaffa mig bättre handskar då, för när det öser ner snöblandat regn, är 1 plusgrad och blåser 14 sekundmeter är det inte kul att rulla ihop en snöblaskig vattenslang.


(Bilden lånad från en blogg som heter Utmaning2009)

Nä, så idag får man helt enkelt hitta lite kvalitativt inomhusarbete istället. Jag ju för all del lite bokföring kvar att göra, och jobbade en del med min symaskin igår men där finns också mer att göra. Och så behöver jag börja plugga körkortsteori om ifall att det nu blir busskort. Om inte annat så kommer jag nog att ta BE-kort i alla fall. Och så är det ju italienskan som jag alltid behöver öva på, det är ju lite för sällan man använder den liksom. Men nu tittar jag gärna på reklamen för pasta med Bo Hagström från Solens Mat: Pasta Giovanni.

Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur bra kläder det än finns till alla väder så är ju inte alla väder så roliga iaf.. Så du gjorde helt rätt som stannade inne..



Ha nu en bra fortsatt fredag och helg..



Kram Mia

2011-02-04 @ 16:02:51
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Pennelina

Snöblaskiga vattenslangar är inte trevliga... men symaskiner, språkkurser och mat är desto trevligare :-D



Kramar från mig <3<3<3

2011-02-05 @ 10:24:38
URL: http://pennelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0