Ny fritidssysselsättning

Ja, som om inte familjen Svensson har tillräckligt att göra....
Men Lisa har tjatat om att få rida på grannarnas hästar och i måndags blev drömmen verklighet:


Och vad ska man säja, hon var jättelycklig! Och grannen Jenny sa att det var bara för oss att ta ut lille Viktor på skogspromenader när vi ville...
Så nu är det ett litet tjatande här kan jag säja. Få se hur länge det håller i sig. Kanske snart blir en egen häst på gården...
Och jag måste ju erkänna att det är trevligt att umgås med de där hästarna... Ja, jag har fortfarande en dröm om att skaffa en nordsvensk eller fjording och sen köra med den i skogen. Men det är fortfarande en dröm...

Idag har den där stora lampan, även kallad solen, varit framme och väckt upp mina fräknar. Mer sånt!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Mina fräknar har också vaknat till liv efter vintern!

2009-03-18 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0