Nu blommar det!

Med tanke på vinterbilderna jag la in för en vecka sen är ju detta otroligt. Men när jag gick ut för att samla ihop mössa o halsduk som Josefins snögubbe haft så fastnar min blick på rabatten vid vår stenmur. Där blommar snödroppar!!


Visst är det otroligt!
Men nu fattar jag ju vad jag har framför mig och det var inte utan att stegen var lite lättare när jag tassade in efter kameran för att föreviga.
Det kommer snart en vår och denna våren kommer jag att få vara med. Jag kommer att kunna njuta av vårens första blommor, solstrålar och allt annat som jag ofta bara brukar bli deprimerad av. Deprimerad för att jag har varit tvungen att sitta inne innanför glas och betong framför dumburken.
Nä, våren 2009 du är välkommen när du kommer och det är gulligt av dej att sända en liten föraning redan i dag!


Kommentarer
Postat av: Torgny Andersson

Hej!



Här är det -20 och snö och du har blommor,grattis.

Och lycka till med ditt nya liv

2009-01-16 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0