8 år sen, men minnet kom plötsligt över mig!



För drygt 8 år sen den 18 juli 2001 stod jag på Stora scenen i Karlshamn och sjöng "Sommaren är kort" tillsammans med Tomas Ledin!
Framför mig fanns nära 10000 pers och det var några magiska minuter.
Nu när decembermörkret kryper sig på minns jag plötsligt känslan att springa upp på scenen...
Och så här skrev jag senare på Tomas hemsida:

  • Tomas och jag!

    2001-08-31

    Jag tillhörde också skaran som fick stå på scen med Tomas. Den 18 juli drog jag på mej skinnbrallorna och studsade upp på stora scenen i Karlshamn och sjöng ihop med Tomas "Sommaren är kort". Tack Tomas för ett fantastiskt minne som jag aldrig kommer att glömma! Precis som tjejen innan skrev fick jag en adrelalinkick som inte var av denna världen av att stå på en stor scen inför 10000 pers som sjöng med. Detta gav helt klart mersmak...Jag ville helst av allt stanna kvar på scen och få njuta en stund till av den enorma kraften som finns i en sån publik. Jag förstår artister som längtar att få ge sej ut på turne´ när man känner ett sånt härligt publikstöd. Tack än en gång för att jag fick äran och chansen att få vara med om någon av de häftigaste minuterna i mitt liv. Jag kommer alltid att bära med mej den känslan. Tack Tomas och bandet och Göran och BLT och alla andra som gjorde denna kväll oförglömmlig för mej! Kram på er!
    - Anna-Karin


Ja, detta var en jätteparantes i min blogg men en grej som helt klart förändrade mig.

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: Mia

Jisses vad kul.. Förstår att det är ett härligt minne..



Njut nu av helgen..



Kram

Mia

2009-12-04 @ 19:05:11
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: Carina

Herregud - är det åtta år sen! Vart har dom åren försvunnit.....

2009-12-06 @ 05:23:02
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0