Lika som bär...

Jag hittade en rolig sida på nätet: http://www.yearbookyourself.com
Där laddar man upp en bild på sig själv och får se hur man hade sett ut från och med 1950 fram till 2000.
Mycket underhållande!
Givetvis blev vi sittandes framför burken en stund och med hjälp av lite photoshoppning sen så blev detta resultatet:



Ja, nu är det ju upp till er själva att fundera ut vem som är vem men...
Det är så vi skulle sett ut om vi varit med 1968....

Som ni nu förstår så har jag kommit hem från Stockholm och kan bara säja att borta bra men hemma världsbäst. Inget slår min egen säng. Och även om jag fick uppleva en häftig kväll på Råsunda där rösten höll på att ta slut och en trevlig vistelse i storstan med trevliga vänner, arbetskamrater och kunder så var det ändå såå skönt att få komma hem.
Jag inser mer och mer att detta inte håller. Jag kan omöjligt få ihop min vardag om jag samtidigt ska fara land och rike runt. Tyvärr är det nog Metrima som får offras....

Nu är det rådjurssadel, trattkantarellsås och rött vin som gäller.

Lördagskväll - inget gnäll


Kommentarer
Postat av: Kina

Hade nästan varit roligare med en 80-tals bild......

Ha det gott i höstrusket! Kram Kina

2008-09-15 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0