Ingen söndagsångerst, bara ett löjligt flin...



...ja, det är sant. Det är söndag och slutet på en skön helg men jag känner inget av den vanliga söndagsångersten. Inte ett dugg. Jag bara konstaterar att imorgon är det upp till jobbet igen men det gör liksom inget.
Jag är lugn och känner en sorts inre frid. Allt kommer att lösa sig till det bästa. Jag kommer säkert att ha några fler sömnlösa nätter och jag kommer säkert att fundera på om jag var riktigt klok men det får jag ta då.

Citat: "Bättre ångra det man gjort, än att ångra det man aldrig gjorde"

Symaskinen har åkt fram och ni som känner mig eller läst min blogg vet att det är ett gott tecken. Jag kan bara sy när jag är på G och känner en uppåtgående trend. Jag tror inte jag hade lyckats sy en fållsöm för två veckor sen men nu skapas det i Attanäs igen. Det känns bra helt enkelt.
Och all feedback man fått. Visst tycker ni säkert att jag är lite galen men i det stora hela möter jag en liten avundsjuka för att ni inte vågar ta steget.

Jag fick faktiskt en bra affärside idag också som jag ska fundera mer på. Inte så spännande men något som jag kan och har i princip allt här hemma som behövs. Ja, det kan ni fundera över, men jag tror att ni skulle vilja ha min hjälp med detta allihop. Utom möjligtvis min cybervän Carina som nog redan löst det själv... Där fick ni lite att fundera på:-)

Tjo och tjim - idag var det slut på rim




Kommentarer
Postat av: Carina

???? Men kan det möjligtvis vara så att du har nå't på G med det som finns i min blogg?

2008-09-22 @ 15:12:47
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Nja, inte helt rätt Carina... Fler gissningar?

2008-09-22 @ 19:44:09
Postat av: Carina

Nu vet jag ju vad du har för planer och det är en suverän idé! Go for it!

2008-09-22 @ 20:54:36
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: Janne

Självklart är vi avundsjuka! Många av oss inte så lite heller...

Jag skulle också vilja gå omkring med ett leende på läpparna precis som du gjort sedan du gjorde slag i saken...

Jag är glad för din skull men ledsen för min. Kommer att sakna dig...

2008-09-25 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0