2 tips från husmor

Ja, som ni vet har jag ju ägnat mycket tid åt städning sista tiden och då har jag två tips att komma med:

  • Yes blandat med vatten i en sprayflaska. Bara spaya på och torka av  "Mr Muscle" kan dra, det räcker gott och väl med denna blandning. Löser nästan allt fett. Har dock inte sett resultat på magen än, fast jag sprayar mig varje kväll :-)
  • När man städar och julbakar måste man ha bra julmusik. Ja, pappa Arne och jag har inte samma uppfattning där, men jag tycker att det finns så mycket bra julmusik att jag gärna lyssnar på det HELA december. Har man bredband och bra högtalare till datorn så är http://www.spraydio.com/jul/ ett bra alternativ. Klicka på "Lyssna" upp till höger och sen får man blandad bra julmusik hela tiden. Man kan även önska själv om man tycker det är något som saknas.
Det var mina två husmorstips för att underlätta julstöket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är imponerad!! Husmorstips - inte illa :-)

2008-12-08 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0