Nu händer det grejer...

Ja, nu har jag klagat länge nog på min jobbsituation så i måndags tog jag tag i den biten. Efter ett mycket noga övervägt och ett inte helt enkelt beslut så sa jag helt sonika upp mig!
När beslutet väl var taget och meddelat så var det klockrent. Jag har tagit ett nytt steg i livet!

Nu har ju då ungefär 153 personer frågat mig vad jag ska göra nu och...det vet jag inte. Efter jul har jag ingen fast inkomst men massor av planer. Så nu ska jag göra något som jag längtat efter så länge. Jag ska följa min magkänsla och lita på min instinkt och så får vi se vad det blir. Jag är övertygad om att det blir något bra och jag är också övertygad om att vi ska kunna leva på vår gård. Men jag kommer troligen att jobba en hel del utanför gården också.
Men som sagt, galet eller ej, jag följde mitt hjärta och lyssnade på min kropp och på mina barn och nu ser vi bara fram emot nya äventyr och utmaningar.



Mot nya mål - segervrål!



Kommentarer
Postat av: annapanna

helt rätt! JAG DIGGAR DIG! :D

2008-09-19 @ 19:54:32
Postat av: Carina

Ett klokt beslut och det löser sig alltid för dig. Huvudsaken är ju att du mår bra och slipper flänget runt om i landet så som du har gjort i många år.

2008-09-19 @ 21:13:26
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: JAG själv

Tack alla för era kommentarer här och uppmuntrande telefonsamtal och meddelanden. Jag visste redan innan att jag tagit rätt beslut, men tack vare er känner jag att jag har ett stöd och en trygghet bakom mig också. Vi ses när jag blir "utsläppt" framåt jul:-p

2008-09-20 @ 10:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0