Höst....



Ja, nu är den här. Den härliga men också dystra hösten.  Med alla färger och värmeljus.
Många tankar har gått igenom mitt huvud denna veckan. Men kontentan av alla mina tankar är att: Man har bara ett liv! Det gäller att göra det bästa av det! Lev som om varje dag var din sista...
Klyschor? Ja! Men ack så sanna!
Jag har lovat mig själv att verkligen leva i nuet. Att ta tillvara varje sekund, att se möjligheterna i varje sak som sker. Det finns inget annat.
Så idag har jag varit ute i trädgården, fått skit under naglarna, varit hos ena grannen och pratat bort en stund. Även hälsat våra nya grannar tvärs över välkomna. Sen har jag varit hos Sofie på Blingö-party .www.blingo.se Mjuka och goa kläder i ekologisk bomull. Köpte lite till Lisa.

Nu sitter jag här vid datorn och ska försöka få ner mina tankar om mitt/vårt företag och dess inriktningar. Jag har fått hem ett gratisprogram från www.mamut.se  Det är en guide för alla som vill starta eget. Jag ska plöja igenom den nu och se om det är något vettigt.

Ett liv - flera val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0