Thank God it´s friday!



Jo, det blev fredag denna veckan också. Nu har vi stigit upp alldeles för tidigt i två veckor, något som tär på en mer än man kan tro. Nu vankas det helg och sen tar vi tag i nästa vecka. Då ska jag åka på tjänsteresa till västkusten. Två nätter i Göteborg och en i Vänersborg.
Men idag är det fredag som sagt.
Stämningen bland flicksen här på jobbet är på topp idag. Det är "Ladies Night" på Arena Rosenholm ikväll...



Ja, så kan ni ju tänka själva hur uppspelt det är här nu..
JAG ska inte dit! Jag ska sätta mig hemma med min nya hårddisk som jag fick av min kära kollega Tommy igår. Den innehåller 60000 låtar!!! Här snackar vi fildelning på hög nivå! Och hårddisken är bara halvfull än så jag tänkte fylla på den med det jag själv har. Vilken skatt!

Tack Tompa, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0