Intresset för min blogg sviktar...

..framför allt eftersom jag inte uppdaterar så ofta. Och det beror väl på att jag inte har så mycket att säja!
Men idag slog det mig: Jag missade Karls födelsedag igår!

Så då får det bli ett försenat

GRATTIS!!!!! från oss alla i Attanäs!



Ja, och det är väl inte läge att skylla ifrån sig men.. Jag är på tjänsteresa i Göteborg och 40 mil ifrån min almanacka med alla födelsedagarna inskrivna. Även 40 mil ifrån min familj och det känns nu som jag tagit det mest rätta beslutet i mitt liv när jag bestämde mig för att avsluta det här resandet. Nu ska jag vidare till Stenungsund sen blir det vila i Vänersborg inatt för att åka vidare till Lidköping imorn och sen är det hemresa igen.
Sen blir det en tjänsteresa till Stockholm en vecka och sen har jag sparat det bästa till sist. Sundsvall blir min sista tjänsteresa med kundbesök och Torgny i Sundsvall om du läser detta: Jag har sparat min bästa kund till sist!

Nu är det frukostdags!
Sköt om er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0