Framme!

Jodå! Jag kom fram. Kryssade mellan gaterna på flygplatserna som jag aldrig gjort annat...
Passade på att vara riktigt multinationell i Frankfurt eller vad säjer ni om denna:
image100
En tysk öl på en sushiresturang på Frankfurts flygplats med en typisk svensk deckarpocket. Till detta åt jag en Italiensk Foccasia med tomater och mozzarellaost.

Och jag hamnade inte brevid en fet tysk som käkade saurkraut och drack öl på planet. Utan brevid en trevlig Filippin som hette Redgy och jobbade på en båt som fraktar timmer mellan Finland, Sverige och Danmark... Det innebär alltså att han passerat Utanför Attanäs åtskilliga gånger de senaste månaderna.
image101
Snacka om att världen är liten.. Han hjälpte mej att fylla i tullblanketterna rätt och visade mej till bagagebandet innan vi skildes åt. Jag lovade vinka nästa gång jag såg ett fraktfartyg segla förbi hemma...

Utsikten från hotellrummet tar vi imorn. Nu är klockan elva på kvällen och jag måste SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0