Starka tjejer...

Jag scrollade lite i min blogg och upptäcker till min glädje/fasa att alla mina senaste inlägg dominerats av starka tjejer/kvinnor. De omger mig och ger även mig styrka. De sprudlar av energin och sprider den omkring sig.

Så ni grabbar är det upp till bevis! Se till att ge järnet så kanske även ni blir omnämnda i min blogg.

Annars är det som vanligt fullt upp i Attanäs. Studentfirande/skolavslutningar är avklarade. Hö/ensilage är nästan inne och nu rustar vi traditionsenlig midsommar. Det är 15:e året i år:-o. Så vi vet hur man gör vid det här laget.

Jag vet att ni är några stycken som läser min blogg men glöm inte att skriv någon kommentar ibland. Det behövs för att hålla motivationen uppe och fortsätta skriva och sätta ord på känslorna som hela tiden finns i huvudet.

Anna.. Jag saknar dig redan, men du har fått mig att inse hur nära man kommer varandra med hjälp av datorn även om avståndet är långt. Take care and have fun. Jag kollar redan tågtiderna till Lule....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0