Nämen usch så grått förra inlägget var.

Det var hemskt så deppig jag var när jag skrev det. Idag skiner ju solen och jag har sett ett litet ljus på mitt arbetslivsproblem. Och idag ska grytan puttra med Gulasch!
Så ni behöver inte vara oroliga för Anna-Karin, hon reder sig.
Idag åkte Hansi och Joel iväg tidigt till Växjö för att spela pingis. Vi flickor blir kvar här hemma och har faktiskt inte bestämt än hur dagen ska bli. Det blir nog lite jobb i trädgården i alla fall och kanske en  tripp för att köpa godis. Det är ju löööda! Dock ingen längre tripp eftersom vi får hålla till goda med "andrabilen" dvs. SkruttVolvon. Uhrrk...
Men först är det dags för frukost...



Lördag och solen skiner - inga sura miner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0