Kärt besök...

Igår fick jag ett kärt besök av min favvoPelle och favvoAnna.

Tänk att vi inte träffats på  2½ månader men ändå kändes det inte så länge sen. Leve internet med sina bloggar och det gudomliga programmet MSN. Tack vare dem så har vi kunnat hålla kontakten nästan varje dag oavsett om vi befunnit oss i Luleå, Ukraina, Stockholm, Hallandsboda eller Attanäs.
Ett litet livstecken och ett "hur är det idag?". Det räcker oftast för att ha koll på status och humör.

Men visst är det något visst med att äntligen krama om varandra och få se varandra i ögonen IRL.

Pelle o Anna! Ni betyder mycket för mig!

Massor av kramar!

Kommentarer
Postat av: annapanna

Du är ju sötast, vist vet du hur mycket du betyder för mig?? Jag ska sammanfatta min dag lite snart då får du glida in på min blogg kära du!

2008-08-26 @ 09:29:00
URL: http://www.karlssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0