Inget nytt under solen...

Nä, man kan ju inte blogga när det inte händer något att blogga om.
Här är allt precis som vanligt. Idag börjar de stora barnen skolan och allt kommer att bli ännu mer som vanligt.
Okej, skönt med rutiner men.. är det inte lite tråkigt att veta exakt hur dagen kommer att bli när man vaknar?
Nä, just nu är jag lite för rastlös, lite för nyfiken för att nöja mej med det. Jag är sugen på att göra något annat, åka en annan väg till jobbet eller rent utav åka till något annat jobb! Kanske till och med vara arbetslös ett slag för att fundera ut vad jag ska bli när jag blir stor.


Men nu tar jag ett djupt andetag och försöker genomleva ännu en arbetsdag...

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0