I norrland igen.

Nu är hon ute o reser igen. Denna gången till Skellefteå.


Landade igår till ett soligt och förhållandevis varmt Skellefteå där det fortfarande låg en decimeter snö.
Tyvärr fick jag inte kablen mellan kameran och datorn så mina egna bilder får ni se sedan. Däremot hittade jag min patientbricka och några andra kreditkort i min dataväska. Som jag har letat efter dom....

Ja, igår gick jag en sväng på stan, tränade och bastade och sen tog jag det lugnt på rummet resten av kvällen.
Idag ser planen ut att jag strax ska gå och äta "Scandicfrukost" med allt vad det innebär.


Sen ska jag gå de tio metrarna till Skellefte Kraft där jag under dagen ska utbilda 15 anställlda. Sen går planet hem och i kväll ligger jag i min egen säng i Attanäs igen:-)

Äta prinskorv o äggröra
Scandicfrukost-göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0