Så, då var jag också bloggare!!

Mina försök att skapa en bra hemsida blir ju bara jobbigt. Helt plötsligt fungerar ingenting och sen börjar man om från början igen. Nä, nu försöker jag med en blogg istället.
Själv läser jag ju andras bloggar med nöje. Fast ibland känns det lite som att snoka i andras dagböcker och det minns jag gjorde ont när jag läste min systers någongång på tidigt 80-tal. Tur att mamma kom till undsättning den gången. Annars hade jag nog blivit både gul o blå.

I vilket fall som helst så ska detta bli lite av en dagbok för mitt eget minne men också för mina nära och kära.

Då börjar vi!
Idag är det lördag och solen skiner idag också. Det blir en röjardag för här behövs röjas både här och där. Men först ska vi äta frukost med nybakt bröd som står i ugnen just nu. (Duktig kicka)

Igår hade familjen besök av min bror. Vi hade lite datasupport vilket resulterade i att min outlook-lista blev fulld med massa nya kontakter:-) Vem vet, jag kanske kommer att ha nytta av något av dom.. Kadaverhämtning tex.

Idag ska jag ta kameran med mej ut så kanske det blir lite bilder här också i eftermiddag.

Ha det så gott i det sköna vädret och fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Carina H

Så kul att jag kunde lura med dig :-)

2007-03-31 @ 21:37:54
URL: http://ecarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0