En dag på stranden

Idag var en sån här dag när jag kände mej tvungen att gå ner till stranden. Annars hade jag fastnat framför datorn eller kanske börjat städa elller nåt. Hemska tanke! Nä, här ska kopplas av!

Och när väl allt packats ner och vi traskat kilometern till den underbara delen av vårt hav vid "Rolfas" så var det total avkoppling. Josefin o Lisa sprang iväg ut på en av "öarna" och själv kunde jag förskjunka i boken. Jag läser Olycksfågeln av Camilla Läckberg och som alla hennes böcker är den ju sååå bra.

Flickorna grävde i sanden och njöt av dagen lika mycket som jag.
image32

Joel hjälpte Lisa med hygienvård sen:-D
Hon är hopplös med allt sånt, borsta tänder, klippa naglar osv. Men Joel skrämde livet ur henne med sagor om stora tandtroll och hemska nagelmonster så sen satt hon så snällt i Joels knä och lät sej klippas och fixas.
Duktig storebror!
Syskon är syskon i alla väder.
Ett gulligt kort fick jag av brorsdöttrarna igår. Jag kunde inte låta bli att leka lite med photoshop och här är resultatet:
image33
Är de inte söta så säj?
Jag får en tår i ögat varje gång jag ser bilden.

Imorgon är det arbetsdag igen och då är det bara två  veckor kvar till semestern. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0